Buscar

Presentació del Pla de Pensions «Enginyers Inversió Sostenible», en el marc del 35è berenar-col·loqui de la Mútua dels Enginyers

El passat dimecres 30 de maig de 2018, a les 18:30 hores, es va celebrar el 35è berenar-col·loqui de La Mútua dels Enginyers a l’Auditori Pompeu Fabra, de la seu dels Enginyers Industrials de Catalunya.

D’esquerra a dreta: Jon Aldecoa, director General de Novaster Investments EAFI; Joan Antoni Fernández, director tècnic d’Estalvi i Pensions del grup Mútua; Joan Munt, president de La Mútua dels Enginyers; Óscar Sánchez, director comercial d’Estalvi i Previsió Social del grup Mútua.

 

Com en edicions anteriors, aquest acte es va dirigir als clients de l’àrea d’Estalvi i Pensions de la Mútua, on es van repassar els aspectes més rellevants de l’evolució econòmica i financera dels darrers mesos i les perspectives econòmiques per a la resta del 2018. Alhora, també es va aprofitar per realitzar l’informe de gestió sobre els plans de pensions de La Mútua.

En aquesta edició, es va comptar amb la presència de Jon Aldecoa, Director de Novaster Investments EAFI, especialista en la gestió de carteres d’Inversió Socialment Responsable, per a realitzar la presentació de la filosofia de gestió del nou pla de pensions de renda fixa mixta “Enginyers Inversió Sostenible, PP”, capdavanter en la seva categoria.

 

«Enginyers Inversió Sostenible PP»

[pdf-embedder url=»https://www.elblogdelaingenieria.com/wp-content/uploads/2018/06/PPE-InversioSostenible-CAT-web_070518.pdf»]

En darrer lloc, es va aprofitar per a comentar breument els principals aspectes a tenir en compte en la planificació successòria des d’un punt de vista fiscal.

 

Més informació

Aquest acte, com la majoria que celebra la Mútua dels Enginyers, es va poder seguir en directe a través del canal de YouTube “www.youtube.com/user/enginyerscatalunya/live”.

També et pot interessar ...

innovació-energia-renovable

Innovació en energia renovable

La innovació i la tecnologia és clau per a impulsar el desenvolupament de les energies renovables. En aquest context, l’enginyeria obté un paper fonamental per a impulsar avanços tecnològics, que fan possible la transició cap a un futur més sostenible.

Gaudeix de tots els avantatges de la Mútua dels Enginyers

Des dels inicis, a la Mútua dels Enginyers hem tingut com a prioritat fer la vida més fàcil als mutualistes,treballant per millorar dia a dia per oferir millors serveis.Ens agrada innovar i adaptar-nos a les demandes dels nostres mutualistes.

Set senzilles maneres d’estalviar diners

Actualment la vida té un ritme frenètic i sovint és difícil aturar-se a revisar les despeses diàries, ja que moltes vegades es paga sense pensar i arribats a final de mes ens preguntem “en què m’he gastat els diners?”. Les petites despeses es van sumant i poden arribar a significar grans quantitats de diners que sembla que han marxat volant. A través d’aquesta guia de consells, establir una estratègia senzilla i realista per a assolir les teves metes econòmiques serà més fàcil.