Buscar

Suma vida contra el càncer de mama amb La Mútua dels Enginyers

Segons dades de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC), cada any es diagnostiquen més de 32.825 nous casos de càncer de mama i és actualment la dolència més freqüent que afecta a les dones occidentals.

Per això, durant tot el mes de novembre, a La Mútua dels Enginyers estem en plena campanya a favor de la recerca del càncer de mama.

L’assegurança de vida per a una bona causa

Amb aquesta acció, per cada nou assegurat en la prestació de vida temporal o per cada assegurat existent que incrementi el capital subscrit, donarem 50€ a la Unitat de Càncer de Mama de l’Hospital Clínic de Barcelona.

A més, obsequiem als nostres mutualistes  amb el lliurament del llibre: “Què és el càncer i per què no hem de tenir-li por”,  de Salvador Macip.

A La Mútua dels Enginyers disposem d’un ampli ventall d’assegurances de vida perquè, en cas de defunció, els familiars o beneficiaris tinguin el seu futur assegurat amb un capital que els protegeixi econòmicament. Al següent enllaç t’expliquem els tipus d’assegurances perquè triïs aquella que més et convingui: L’assegurança de vida, aquest gran desconegut.

Impulsem la investigació

La Unitat de Càncer de Mama de l’Hospital Clínic de Barcelona és un equip multidisciplinari dedicat a atendre als pacients afectats per aquest tipus de càncer.

La seva recerca clínica explora nous fàrmacs, més eficaços i menys tòxics, amb assajos clínics. La recerca *trasnacional que es duu a terme en el laboratori és imprescindible per entendre perquè les cèl·lules tumorals poden ser tan agressives i perquè els pacients amb diferents tumors necessiten diferents medicaments.

Des de 2016, els diners recol·lectats en aquest programa es destina a l’estudi molecular en tumors sòlids de pacients tipus HER2+.

Bases de la campanya

Per a aquesta campanya, el capital mínim que han d’aportar els nous mutualistes és de 30.000 euros  i per a aquells assegurats ja existents que vulguin ampliar-ho és també de 30.000 euros.

Els requisits per participar són:

    1. Presentar la sol·licitud de les prestació de Vida Temporal per l’import i en el terme entre el 19/10/2018 i el 30/11/2018.
    1. Compliment dels requisits de subscripció de la prestació de Vida Temporal establerts en el reglament.
  1. Haver finalitzat els tràmits corresponents a la formalització de l’assegurança de vida (o de la seva ampliació) abans del 31 de gener del 2019.

A La Mútua dels Enginyers portem 60 anys preocupant-nos del que realment importa. Summa vida contra el càncer de mama.

També et pot interessar ...

Realment és necessari fer testament?

Des del punt de vista legal no és cap obligació atorgar testament. La llei ja estableix quins han de ser els hereus en el cas que no hi hagi testament, a més, atorgar testament no aporta cap avantatge fiscal respecte a no fer-ho. Per tant es pot pensar que és un tràmit prescindible, que no aporta cap valor.

Restriccions Nadal Espanya

Quines restriccions s’aplicaran durant les festes de Nadal a Espanya?

El Govern espanyol juntament amb les diferents comunitats autònomes van acordar el passat 2 de desembre un marc comú sobre les noves mesures de cara a les festivitats nadalenques. A dia 22 de desembre, les iniciatives anunciades per les comunitats autònomes per Nadal són les que es mostren a continuació.